Pomysł jest prosty. Puszczony od końca film przedstawiający upadek komina ma być metaforą odzyskanej sprawności seksualnej. Odzyskanej po zastosowaniu specyfiku o nazwie Vigor Narodowy, który produkuje Narodowy Koncern Farmaceutyczny. Ta koncepcja tylko pozornie pozbawiona jest finezji. Zakłada ona reklamowanie i szerokie rozpowszechnianie informacji o wchodzącym na rynek produkcie już na etapie projektowania kampanii reklamowej, ponieważ producent zwraca się z publicznym apelem o udostępnianie filmów przedstawiających upadek komina "warmińskich", do celów reklamowych. Dodatkowy szum ma wywołać wysoka nagroda finansowa za najlepszy film dostarczony do NKF oraz możliwość zdobycia dalszych honorariów za najbardziej udane hasło reklamowe, zachęcające do stosowania Vigoru Narodowego. "Wstań unieś głowę", "Powstań i walcz" oraz "Z dumą i uniesieniem" to propozycje hasła reklamowego, które na razie zyskały największe uznanie marketingowców z Narodowego Koncernu Farmaceutycznego. Nam najbardziej do gustu przypadło hasło "Z nami znowu poczujesz cug", ponieważ ma w sobie mnóstwo pozytywnej energii oraz nawiązuje do podstawowej sprawności każdego komina, bez względu na jego rozmiary. Są jednak tacy, którzy uważają, że żadne hasło reklamowe nie jest w stanie wypromować Vigoru Narodowego.
Prędzej serce Ci stanie - tak zdaniem Stefana Podniosłego, który od trzech miesięcy kieruje największym konkurentem rynkowym Narodowego Koncernu Farmaceutycznego, powinno brzmieć hasło reklamowe Vigoru Narodowego. W jednym z wpisów na Twiterze Podniosły opisał historię prób klinicznych Vigoru Narodowego, zakończonych trzema przypadkami zatrzymania akcji serca u testujących go ochotników. - To nie oznacza, że nasz preparat nie działa - replikuje Prezes Narodowego Koncernu Farmaceutycznego Jarosław Jurny - Tatarczuk - podczas badań klinicznych popełniono godny ubolewania błąd, polegający na aplikowaniu go pacjentom oddziałów geriatrycznych. Pomimo zaawansowanego wieku badanych większość z nich odnotowała fantastyczny wzrost sprawności seksualnej i tylko u trzech serce nie wytrzymało wzrostu ciśnienia.
Wszelkie wątpliwości co do bezpieczeństwa stosowania Vigoru Narodowego podobno rozwiały badania przeprowadzone na dużej grupie referencyjnej podczas jesiennych , czterodniowych manewrów Świętokrzyskiego Batalionu Obrony Terytorialnej Kraju. Ich wyniki pokazują, że jedynym efektem ubocznym stosowania Vigoru Narodowego jest głębokie zacieśnienie więzi między badanymi oraz wzrost wzajemnej sympatii i zrozumienia. Ten właśnie efekt połączony z bardzo niską, bo dotowaną, ceną preparatu ma przyczynić się do dalszego wzrostu dzietności w kraju. To już jest wyzwanie na miarę epoki i jeżeli w tym szczytnym celu ma zostać wykorzystany wizerunek komina "warmińskich", to nic tylko przytaknąć. Dodatkowo to wielka promocja dla Kwidzyna, bo klip pokazujący energicznie powracający do pionu komin, będzie emitowany przez wiele miesięcy we wszystkich ogólnopolskich stacjach. Poniżej prezentujemy przykładowy klip Vigoru Narodowego, oparty na zaleceniach producenta. Zachęcamy wszystkich, którzy rejestrowali upadek komina, aby swoje filmy przekazywali do Narodowego Koncernu Farmaceutycznego. Czekają atrakcyjne nagrody i apanaże za najlepsze hasła reklamowe oraz bezpłatne próbki Vigoru Narodowego. Kto wie, może oprócz profitów finansowych znowu Poczujecie cug? A to jest już bezcenne.
Szczegółowych informacji na temat sposobu i miejsca dostarczania filmów oraz propozycji haseł reklamowych udzielają Wojskowe Komendy Uzupełnień oraz państwowe Stacje Unasiennienia.
Komentarze