Z początkiem marca wszyscy klienci Vectry obsługiwani są w nowym Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Mickiewicza 5. W lepszej niż dotychczas lokalizacji, w komfortowych warunkach i na większej przestrzeni odbywa się ich obsługa przez dedykowanego konsultanta. Nowe Biuro Obsługi Klienta jest przestronne, a wejście, ciągi komunikacyjne i pomieszczenie przystosowano dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W tak przygotowanym punkcie obsługi Abonentów załatwianie spraw oraz uzyskanie informacji przebiega w sposób sprawny, a czas w nim spędzony może być miły akcentem w rozkładzie dnia każdego interesariusza.
Biuro Obsługi Klienta Vectry w nowej lokalizacji czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17. Abonenci operatora mogą również kontaktować się z nim poprzez e-maila [email protected], formularz kontaktowy na stronie internetowej www.vectra.pl lub dzwoniąc do ogólnopolskiego Centrum Obsługi Klient pod numerem 801 080 180 oraz 58 742 65 00 z telefonu komórkowego. Obecnie każdą sprawę (zamówienie usług, zgłoszenie reklamacji, wyjaśnienie spraw abonenckich) można załatwić bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z wymienionych wyżej form kontaktu.
Komentarze