Vectra, jako dostawca nowoczesnych usług, aktywnie włączyła się w to wielkie gamingowe wydarzenie. Dzięki superszybkiemu internetowi od Vectry uczestnicy targów przez trzy dni będą mogli testować najnowsze gry, brać udział w ciekawych konkursach i bawić się w wirtualnym świecie konsol.
„Nie da się ukryć, że targi gier to wyjątkowo wymagające wydarzenie, jeśli chodzi o szybkość i stabilność łącza internetowego. Vectra dzięki nowoczesnej sieci światłowodowej, potrafi sprostać wymaganiom technologicznym, które towarzyszą tego typu eventom. Jesteśmy przekonani, że superszybki internet od Vectry pozwoli na świetną rozrywkę wszystkim uczestnikom targów podczas turniejów, testów i gamingowej zabawy. Cieszymy się, że nasza marka znalazła się w gronie światowych potentatów branżowych, jako partner technologiczny Warsaw Games Week” – powiedział Paweł Gruszecki, odpowiedzialny za rozwój usługi internetowej w Vectrze.
Operator dodatkowo przygotował niespodziankę tylko dla gości targów. Konkurs, w którym będzie można wygrać roczną subskrypcję Play Station Plus, jak również specjalną ofertę, z której będzie można skorzystać tylko podczas tego wielkiego święta graczy. Szczegóły dostępne będą podczas Warsaw Games Week.
W wydarzeniu Warsaw Games Week wezmą udział m.in. profesjonalny gracz Hearstone’a – Marcin „Gnimsh” Filipowicz oraz YouTuberzy – Patryk „ROJO” Rojewski, Rezigiusz, Masterczułek i MultiGamePlayGuy. Dla fanów gier przygotowany zostanie m.in. konkurs cosplay, premierowe pokazy gier oraz możliwość przetestowania najnowszego sprzętu.
Vectra jako jedyny na rynku operator oferuje swoim abonentom unikalna propozycję, która wyróżnia ją na tle konkurencji i pozwala na pełne wykorzystanie superszybkiej prędkości. Dzięki niej, w ramach umowy abonamentowej na superszybki pakiet internetowy, klient otrzymuje subskrypcję usługi PlayStation®Plus (PS Plus) do wykorzystania na konsolach PlayStation (PS4™, PS3™ i PS Vita). Ta wyjątkowa oferta skierowana jest szczególnie do wymagającej grupy graczy.
Grupa Vectra (www.vectra.pl) to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 931 tys. klientów w 217 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefonii stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 205, w tym 67 w wersji HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki oraz multiroom. Dodatkowe usługi Vectry to m.in. VOD, TVonline (bezpłatny dostęp do 50 programów TV na komputerze i urządzeniach mobilnych), HBO GO, FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma ponad 636 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 519 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 22 tys. mobilnego oraz 193 tys. abonentów telefonicznych. Vectra obsługuje również firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Komentarze